Profiel

AiB staat voor ‘Akasha in Business’. Akasha is een term uit de Vedische geschriften en tegenwoordig beter bekend in de quantumfysica als ‘nulpuntenergieveld’. Het veld waarin in beginsel alles mogelijk is en waar alles met alles is verbonden. En dat geldt dus ook voor elke activiteit van mensen, organisaties en bedrijven.

AiB richt zich op deze zakelijke organisaties en hun medewerkers, vanuit de filosofie dat mensen zelf vaak de grootste barrière vormen voor de enorme mogelijkheden die er zijn. Aan die onzichtbare barrière werken met mensen is mijn passie die ik elke dag met veel enthousiasme, respect en vasthoudendheid leef.
 

René Diepeveen

In 14 jaar werken in Marketing, Sales en Supply Chain Management bij multinationals als Procter & Gamble, Perfetti Van Melle en Délifrance, heb ik heel verschillende bedrijfsculturen ervaren. Van zeer Amerikaans, tot Italiaans of typisch Frans, ik heb er mijn weg in weten te vinden in opklimmende functies en verantwoordelijkheden.

Ik ben gefascineerd door het gedrag van mensen en de oorzaken van dat gedrag, en door de interactie tussen cognitieve en intuïtieve vaardigheden.
Dat heb ik ervaren in mijn managementfuncties en in contact met klanten, maar ik wilde daar mijn hoofdtaak van maken, vandaar dat ik in 2008 gestart ben als consultant, trainer en coach.

Ik ben actief in verandermanagement, help teams tot elkaar te komen, mensen weer en beter samen te laten werken, en vooral: meer van talenten en kwaliteiten in hun werk tot uiting te laten komen.



Realisatie: Numaga-Design, Nijmegen.